Bestelproces
Online bestelproces, hoe gaat dat nou precies?
1. Het winkelmandje
Plaats de gewenste producten in het winkelmandje door op het winkelkarretje te klikken bij het desbetreffende product. Alle artikelen zijn inclusief BTW. Het kan zijn dat er bij enkele producten extra kosten worden berekend bij bezorging. Dit doen we bijvoorbeeld producten die onhandig groot of zwaar zijn. Dit vermelden we altijd duidelijk bij het product zelf. Zo kom je niet voor verassingen te staan.
2. Inloggen en Adresgegevens
Het bestellen gaat een stuk gemakkelijker als je een account aanmaakt. Zo hoef je niet telkens opnieuw je gegevens in te vullen als je iets bij ons besteld. Dit is echter niet verplicht, je kunt ook bestellen zonder in te loggen. Controleer altijd zorgvuldig of je adresgegevens kloppen.
3. Bezorg, afhaalmethode kiezen
Wij kunnen jouw bestelling opsturen via PostNL, maar ook persoonlijk langsbrengen als je woont in Zoetermeer of omstreken (kijk hier of wij ook bij jouw persoonlijk kunnen bezorgen). Uiteraard kun je ook kiezen om je aankoop persoonlijk op te halen bij onze vestiging in Zoetermeer. Deze keuze kun je maken zodra je bent ingelogd of zonder in te loggen je adresgegevens hebt ingevuld. Kijk hier voor je levertijden en verzendkosten.
4. Orderbevestiging
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je binnen 10 minuten een orderbevestiging per email. Wil je een wijziging aanbrengen? Neem dan contact op met de klantenservice.
5. Verzendbevestiging
Zodra de bestelling is ingepakt in ons magazijn en wordt verzonden, ontvang je per email een verzendbevestiging. Die bevat ook een Track & Trace code waarmee je het pakket de volgende ochtend via internet kan volgen.
Blog Nieuws
Lees onze blog en het laatste nieuws